یک گوشه چشم

برای شما دو نفر که دوستتان دارم به اندازه همه ی دنیا ....

یک گوشه چشم

برای شما دو نفر که دوستتان دارم به اندازه همه ی دنیا ....

یک گوشه چشم

آنچه که می اندیشم ، برایش تلاش می کنم، انجام می دهم و نتیجه می گیرم یا بی نتیجه می ماند را می نگارم باشد که میراثی باشد برای آن دو نفر که دوستشان دارم به اندازه همه آفریده های پروردگار عزیز .
تقدیم به بهترینهایم ...

آخرین مطالب

۳ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

این روزها با وضعیت بی ارزش شدن پول کشور، مشکلات زیادی برایم رخ داده است با این وضعیت مقدار پولی را که برای سفر ذخیره کرده ام کفاف زندگی در خارج از کشور را نمی دهد. بنابراین به این فکر افتاده ام که کار خاصی ارائه دهم تا بتوانم هم هزینه سفر را تامین کنم و هم راهکاری برای آینده باشد.

از آنجائیکه این روزها همه به این فکرند که کارآفرینی نمایند . منهم چند مورد در ذهنم قلقلکم می دهد. اما کدام کار را شروع کنم و چگونه روند کاری را پیش ببرم و چگونه کار را سرپا نگه دارم و چطور در مقابل عده ای که خدمات را بعهده می گیرند مسئولیت را بپذیرم تا بعدها آنها هم با رفتن من دچار معزل نشوند. افکارم را مغشوش کرده است.

            « ان شاءالله خداوند کمکم نماید. »

  • SZ MT

مدتی است که پسرم شدیداً نسبت به مهاجرت از ایران نگران شده است. و من با عناوین مختلف او را راضی می کنم و نگرانی هایش را برطرف می سازم.

دیگر به مرور خودم هم نگران شدم . نکند که نگرانی های او بی مورد نباشد و این سبب عدم پیشرفت ما شود. زیرا یکی از مهمترین علل مهاجرت تحصیل فرزندان است.

امروز پس از پایان کار، سری به آیه های هجرت در قرآن زدم و مباحث جالبی را یافتم که مجدد برای هجرت مصمم شدم.

ان شاءالله خداوند کمکمان کند.


هجرت، حرکت و خیزش ثمربخش:

کسی که در راه خدا هجرت کند، نقاط امن فراوان گسترده‏ای در زمین می‏یابد. «وَمَنْ یُهاجِرْ فی سَبیلِ اللّه‏ِ یَجِدُ فِی الاَْرْضِ مُراغَما کَثیرا وَسَعَةً...»(1)؛ «آن که در راه خدا هجرت کند، موضعهای بسیار وسیعی در زمین می‏یابد.»

آیه های هجرت در ادامه مطلب برای مطالعه نگاشته می شود.

  • SZ MT

دو ماه از زمان ارسال تقاضانامه به رئیس سازمان می گذرد. و هیچگونه عکس العملی دریافت نشد.

با همسرم که صحبت می کردیم گفت: « نحوه دستور رئیس سازمان، یعنی کتباًبه دفتر دستور داده است اما این دفتر است که برایش زمان ملاقات تعیین نکرده است . در اصل ضمنی به دفتر گفته است که نامه را بایگانی کنند.

بهر حال اینهم از سرکارگذاری روسای سازمان های ایران.

متاسفانه کار اگر به ادارات بیفتد احتمال عدم انجام آن حتی برای کارمندان به اندازه صفر است...

توکل به خدای مهربان که اوست حامی همگی مان.

  • SZ MT