یک گوشه چشم

برای شما دو نفر که دوستتان دارم به اندازه همه ی دنیا ....

یک گوشه چشم

برای شما دو نفر که دوستتان دارم به اندازه همه ی دنیا ....

یک گوشه چشم

آنچه که می اندیشم ، برایش تلاش می کنم، انجام می دهم و نتیجه می گیرم یا بی نتیجه می ماند را می نگارم باشد که میراثی باشد برای آن دو نفر که دوستشان دارم به اندازه همه آفریده های پروردگار عزیز .
تقدیم به بهترینهایم ...

آخرین مطالب

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

Algorithm


Algoritmo


کافی نیست که فقط بنویسم . لازم است که ابتدا یک چارت رسم نمایم و الگوریتم برنامه ها را با دقت ترسیم کنم و براساس مرحله به مرحله پیش بروم.

البته هنوز نحوه رسم الگوریتم را در این وبلاگ نمیدانم . ولی تلاش می کنم که آن را فرا گیرم. اگر نتوانستم الگوریتم را اینجا رسم کنم حتما آنرا در WORD  یا  EXEL  رسم می کنم و آنرا به این صفحه منتقل می نمایم.

ان شاءالله

  • SZ MT

Step


Paso


گام اول تعیین هدف می باشد. و هدف باید نتیجه داشته باشد و برای نتیجه باید مخاطب داشته باشم. لذا مخاطبانم را باید انتخاب کنم . پس در این انتخاب نباید تبعیض بگذارم و فرقی بین جنسیت و رنگ و نژاد حتی مذهب نیست.

پس یک کلیت در نظرم هست و مخاطبین خاص ها و عوام از هم متفاوت نیستند اما باید بدانم مخاطب خاصم کالای خاص می پسندد و مخاطب عامم کالای فرا گیر.

و در ذهن و اندیشه همگان باید رسوخ کرد و به شخصیت شان باید احترام گذاشت .

در کنار اینها، تبلیغات نباید فراموش شود و البته تبلیغات نباید بگونه ای باشد که خودم از نظر مذهبم زیر سوال بروم. شعار دروغ ممنوع هرگز فراموشم نشود.

مخاطب من باید بداند که کالای من خاص تر از هر خاصی است و متفاوت با بقیه. ازنظر کیفیت و ارزش قابل توجه و نشان گذاری می باشد.

برای کالایم یک برند نیاز دارم و برندم باید هم منحصر بفرد باشد و همه ماندگار.

اگر لحظه را در نظر بگیرم پس کوتاهی کرده ام و اگر یک مکان خاص را هدف قرار دهم به خودم و کسانی که قرار است برایم کار کنند ظلم کرده ام.

علاوه بر برند، یک آرم یا نماد کاملا مختص کالای خودم را باید داشته باشم.

ایده های بی غرض دیگران، کمک بزرگی به توسعه کسب و کارم می کند.

یادم باشد دیگر تنها نیستم پس خودخواهی ممنوع.

من حالا یک خانواده بزرگ دارم که با هم کار می کنیم و آنها به من احترام گذاشته اند و می خواهند به ایده ام بها بدهند و با من برای گسترش آن تلاش کنند. هرچند انها دستمزد هایشان را می گیرند اما خلوصشان در کار را نمی شود با پول خرید.

برای شروع کارم متریال لازم دارم . پس از کجا و چگونه و با چه نرخی می توان حداقل بها را پرداخت و حداکثر بهره را برد.

از کجا و چگونه کارم را شروع کنم . آیا برای شروع نیاز به مکان با متراژ قابل توجهی است؟!

آیا نیاز به سرمایه زیادی دارم یا با اندک سرمایه هم می توانم شروع کنم؟

آیا نیاز به نیروی متخصص و کار آزموده دارم یا با افرادی با اندک تجربه کاری هم می توانم شروع کنم؟!

آیا برای شروع کار،  نیاز به آموزش اولیه به پرسنل می باشد یا خیر؟!

آیا از صفر تا صد کار را باید یکنفر انجام دهد یا مرحله گذاری شود و هر کس کار مختص به یک قسمت را انجام دهد؟!

  • SZ MT

START


COMIENZO


در این مدت بسیار اندیشیدم و بسیار تلاش کردم تا راهی متفاوت و اندیشه ای نو بیابم. تمام مدت فکر و تصورات ذهنی بود و اجرای تصورات ذهنی در پس زمینه اندیشه ...

چند روز پیش یک ایده نو یافتم . البته مشکلات بسیار دارد. باید تک تک آنها را بررسی کنم. و برای حل آنها باید چاره ای مناسب بیندیشم و در مواردی که راه حلی یافت نمی شود باید ریسک کنم.

مطلبی خواندم به نام 50 50 (SO SO) .

در این مطلب آمده بود اگر از جمله افرادی هستید که فقط ایده دارید و به مرحله عمل در در نمی آورید با در انجام آن تردید دارید و یا امروز و فردا می کنید و مدام در حال این دست ان دست کردن آن هستید هرگز موفق نخواهید شد و راه حل این مطلب این بود که بهتر است یک سکه بیندازید و تکلیف خودتان مشخص کنید.

من برای این اندیشه بسیار احترام قائلم و به این نکته توجه می نمایم.


  • SZ MT