یک گوشه چشم

برای شما دو نفر که دوستتان دارم به اندازه همه ی دنیا ....

یک گوشه چشم

برای شما دو نفر که دوستتان دارم به اندازه همه ی دنیا ....

یک گوشه چشم

آنچه که می اندیشم ، برایش تلاش می کنم، انجام می دهم و نتیجه می گیرم یا بی نتیجه می ماند را می نگارم باشد که میراثی باشد برای آن دو نفر که دوستشان دارم به اندازه همه آفریده های پروردگار عزیز .
تقدیم به بهترینهایم ...

آخرین مطالب

آرزو ی پسرم

پنجشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۶، ۱۰:۳۷ ق.ظ

این روزها همه نگرانیم فرزندانم هستند.

بخصوص دخترم  ...

پسرم هم ناراحتی هایش را بروز می دهد ..

او از سه سالگی آرزوی دکتر مغز و اعصاب شدن داشت و این روزها که بسیار درس هایش سخت شده مدام می پرسد : « مادر ! آیا بنظرت من دکتر می شوم؟»

و مرتب دلداریش می دهم و تلاشم بر این است از استرس هایش بکاهم ...

اما این روال در زندگی خانوادگی ما بیش از یک سال پیش شروع شده لذا من یک حرکتی انجام دادم ....

  • SZ MT

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی