یک گوشه چشم

برای شما دو نفر که دوستتان دارم به اندازه همه ی دنیا ....

یک گوشه چشم

برای شما دو نفر که دوستتان دارم به اندازه همه ی دنیا ....

یک گوشه چشم

آنچه که می اندیشم ، برایش تلاش می کنم، انجام می دهم و نتیجه می گیرم یا بی نتیجه می ماند را می نگارم باشد که میراثی باشد برای آن دو نفر که دوستشان دارم به اندازه همه آفریده های پروردگار عزیز .
تقدیم به بهترینهایم ...

آخرین مطالب

تصمیم

پنجشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۶، ۰۹:۵۰ ق.ظ

به دکتر چشم و گوش و حلق و بینی، مراجعه کردم، پس از معاینات و تست شنوایی سنجی، الحمدلله مشکلی نداشتم ولی دکتر برای اطمینان بیشتر یک قرص و قطره تجویز کرد. شب آنها را استفاده کردم. بعد از نیم ساعت مثل یک مرده شدم و هیچ نفهمیدم.

روز بعد که خانواده برایم تعریف کردند متوجه شدم کاملا شل و بی هیچ حواسی بودم ...

این قضیه یک تغییر بزرگ در زندگی دخترم ایجاد کرد .

او سال آخر رشته ریاضی درس می خواند .

پس از حادثه شب گذشته، بقدری نگران من شد که تصمیم گرفت خود را برای رشته پزشکی آماده کند ...

و از آنجایی که پدرش مدت ها بود مایل بود دخترم تجربی بخواند و نا امید شده بود دیگر چیزی نمی گفت ...

ولی دخترم عصر پس از مدرسه، با من موضوع را با من در جریان گذاشت ...

و بسیار از انگیزه و تصمیم او شادمان شدم  و قول دادم هر طور شده کمکش کنم ولی از من خواست که چیزی به پدرش نگویم و خواست که بلافاصله کتاب زیست این چند سال را هم برایش تهیه کنم .


  • SZ MT

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی