یک گوشه چشم

برای شما دو نفر که دوستتان دارم به اندازه همه ی دنیا ....

یک گوشه چشم

برای شما دو نفر که دوستتان دارم به اندازه همه ی دنیا ....

یک گوشه چشم

آنچه که می اندیشم ، برایش تلاش می کنم، انجام می دهم و نتیجه می گیرم یا بی نتیجه می ماند را می نگارم باشد که میراثی باشد برای آن دو نفر که دوستشان دارم به اندازه همه آفریده های پروردگار عزیز .
تقدیم به بهترینهایم ...

آخرین مطالب

خواب

دوشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۶، ۰۸:۵۱ ق.ظ


دیشب خواب عجیبی دیدم....
در خواب، دختر بچه ای حدود 8 ساله به دنبالم افتاده بود و از من جدا نمی شد و هرچه سعی می کردم او را از خودم دور کنم باز هم نمی رفت، تا اینکه متوجه شدم او خانواده ای ندارد و گرسنه است. برایش غذا تهیه کردم تا سیرش کنم. اما با خوردن اولین لقمه غذا در گلویش نشست و او را به خفگی انداخت و من هرچه سعی کردم نتوانستم کاری برایش انجام دهم ... دست آخر فقط نام مبارک امام رضا ( ع ) و حضرت موسی بن جعفر ( ع )  را به زبان آوردم و از خواب پریدم ...
و بی خواب شدم و اعصابم بهم ریخت ...
تعبیر خواب خوب بود اما حالات خواب برایم عذاب آور بود ...
ان شاءالله خیر است.
ان شاءالله.
  • SZ MT

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی